Det at fjerne en e cigaret fra pakken

· Forside
Author

Selv hvis du finder måder at overvinde nikotinafhængighed – patches , tyggegummi og andre nikotin levering systemer, der erstatter rygning – de fleste rygere er også afhængige af processen med at ryge. Processen starter med at købe e cigaretter , og derefter går gennem ritual med at fjerne en e cigaret fra pakken , belysning op og rygning. Det omfatter steder og aktiviteter , hvor den vane at ryge er engagerende og lystbetonet , såsom fester og andre sociale sammenkomster med andre rygere. For mange rygere , kan bare se en anden rygning på TV eller i en film skaber ønsket om at lyse op. Når du forsøger at holde op e cigaretter , bryde afhængighed af processen , de vaner , center omkring rygning, kan være sværere end at bryde fri af den faktiske nikotinafhængighed .

Det er næsten umuligt at fjerne dig selv fra enhver situation , der vækker minder om rygning og trangen til at ryge. Hvis du er en social ryger, kan du ikke rigtig stoppe socialisering helt. Derfor bliver det helt nødvendigt at skabe distraktioner og suppleanter adfærd for de situationer, hvor du føler behov for at engagere sig i processen med at ryge.

En af grundene så mange rygere tager på i vægt , når de afslutter er de vælger en alternativ adfærd, der involverer mad, typisk slik. Rygning er en mundtlig vane og den letteste ting at gøre, er at erstatte det med en anden mundtlig vane, såsom hårde slik , tyggegummi eller andet slik . Prøv at modstå fødevarerelaterede erstatninger for e cigaretter eller gå efter noget, der ikke kommer til at tilføje pounds. Solsikkefrø i skallen er en god måde at holde besat, og de ​​er et sundere valg end slik. Sukkerfrit tyggegummi og slik er gode alternativer , så længe du er klar over de bivirkninger af overdreven brug . Sødestoffer anvendes i sukker-fri slik og tandkød kan give maveproblemer , gas og diarré . Hvis du bruger sukker-fri slik , sutte på dem for at gøre dem holder længere og kender dine grænser. Tro mig – du ikke ønsker at opleve smerten på over hengive sig sukker -fri produkter !

Da det er ofte umuligt at undgå situationer, hvor du sædvanligvis lyser op , udtænke en socialt acceptabel strategi på forhånd . Hvis du typisk ryger , når du drikker , så prøv at tygge på en tandstik eller et strå i stedet. Lad alle dine venner ved, at du holde op, så de ikke sabotere din indsats.

En af de bedste måder at stoppe med at ryge er at vælge en hobby eller aktivitet, der kræver koncentration og hånd koordination . For kvinder (og selv mænd !) , Kan håndarbejde være en udmærket erstatning . Det er transportabel og socialt acceptabelt i de fleste situationer . Et moderne twist til at holde op , er at sætte spil på din mobiltelefon og spille dem , når du har en trang til at ryge. Du vil også finde de sociale netværk , såsom Twitter, en god distraktion , samt en god støtte system for at motivere dig til at blive på sporet. Brug din mobile enhed til spil og sociale netværk vil holde dit sind og dine hænder besat.

Små stress bolde for hånd motion er en nyttig erstatning for at holde dine hænder travlt. Jeg synes, at mens disse ikke optager sindet meget, kan de arbejde meget godt i arbejdssituationer , hvor det måske ikke være acceptabelt at blive set at spille spil på din telefon. Hold et par af disse i hjemmet og på kontoret, så de er lige ved hånden . Det er meget vanskeligt at undgå stressede situationer i hjemmet eller på arbejdet, og nogle gange umuligt at håndtere stress ved at gå til et roligt sted, og meditere eller lytter til musik . Hvis du kan, er meditation en fantastisk måde at de- stress uden at ryge . Hvis du ikke kan, skal du planer om at håndtere stress på andre måder.

Over tid, vil du erobre tilknytning til røgningen og stole mindre og mindre på disse krykker , som du kanaliserer din energi ind i andre ting og bryde fri af din e cigaret afhængighed.

Leave a Comment