Artikler

Reklame uden at ligne en reklame via artikel marketing

Du artiklen markedsføring strategi vil vise sig for at være nytteløst, hvis din artikel ikke vil blive accepteret af de forlag, der gennemgår, hvad du har indsendelse.

Og for at sikre, at sandsynligheden for at dine artikler vil blive accepteret, her er nogle vigtige punkter at huske på, før du går ind i indlæg.

1. check og læse korrektur på din egen artikel.

Nogle forfattere ikke korrekturlæse deres artikler, fordi de finder, det tager en masse tid. Men hvis du ønsker dine artikler til accepteres, hurtigt og nemt, det er din pligt at hjælpe udgiveren. Hvordan gør du det?

Den første ting du skal gøre er at kontrollere og anmeld du grammatik og stavning mere end en gang. Du kan have misset noget, når du tjekket første gang omkring, men du vil komme over det den anden eller tredje gang.

Det er også bedst, hvis du har og kender nogen, der vil gennemgå den for dig. Spørg denne person til at lede efter noget, der ikke synes rigtigt. Dette ville være fra grammatik til sætning dannelse. De er mere tilbøjelige til at se fejl, som du har overset.

Når du skriver artikler, får du meget fortrolig med det indhold, du vil ikke længere opmærksom på fejl begået.

Det er meget nemt for forfattere at gå glip af indlysende fejl. Tilføjelse af et vist kendskab til dem hjælper ikke enten. Du vil bare forpligte mere på grund af dette. Ved at have nogen læse artiklen, vil blive elimineret dette problem.

2. din artikler bør have værdi.

Hvis du ønsker gratis trafik til dit websted, er artikler de bedste måder at gøre det. Men husk at de ikke formodes for at være en reklame. Det er grunden til, at du bruger dem i første omgang. Gør dine artikler vises som man vil lave udgivere slette dem så hurtigt, du ikke ville vide, hvad hit dem.

Sætte dig selv i publishers’ sko. Deres primære bekymring er at kigge efter nogle nye, friske og nyttigt indhold til at levere til deres læsere. For dem er gode artikler personlige kommentarer om den nyeste trend i branchen eller anmeldelser om et bestemt produkt.

Forsøger at inkludere et link til dit websted er naturligvis reklamer. Det øjeblik, de ser, at de råder over dem hurtigt uden at genere at læse at du har skrevet et godt indhold. Alle du indsats pryglet.

Prøv at gå tilbage til den tid, da du var bare nyt i artiklen marketing forretning. Du var sultne at få de friskeste og mest værdifulde oplysninger. Din artikel var alle dyrebare til dig.

Hver forfatter har ret til en ressource boks plads for enden af hver artikel. Dette vil tjene som din annonce. Og det er som du kan gå. Læsere, der har fundet din artikel interessant ville helt sikkert gerne gå besøge dit websted for at få flere oplysninger om dig, og hvad du tilbyder.

Så små som de synes at være, ressource kasser tjene meget større formål hvis du sammenligner det med andre, der er fremme synligt og indlysende reklame medier sendt.

Når du skriver din ressource box, forsøg at være så kort som du kan. De behøver ikke at være nær så længe din artikel. Prøv også begrænse antallet af links du har lagt i dem. Den standard ressource boksen består af kun 4-5 linier.

3. artikler bør være lige og op til punktet.

En artikel er skrevet med et centralt punkt i sind og det er til at være informative. Ikke beat omkring bushen, være så klart som du overhovedet kan. Husk på, dine læsere er af varierende intellektuelle kapacitet. Ikke alle kan forstå idiomer eller talemåder.

Det siges, at en artikel, der er synes at være kedeligt at du kan være klar og forståelig for dine læsere. Du bør have en skrivestil, der ikke er alt for svært at følge. Intet slår en læser off mere end at læse en artikel, der synes at gå på cirkler.

At skabe en kvalitet artiklen kan være let. Prøv bare at overveje dit indhold, dine læsere og udgivere, og du er på din vej til en hurtig og stabil start til overskud.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *